Hus.


Tog med oss Fille och knallade iväg för att titta på ett hus. Var ingen visning eller så men det är till salu. Vi ville mest kolla vart det låg, ska erkänna att vi blev lite besvikna. Det var ioförsig en lugn och bra gata, perfekt för barn men det var nästan bara en massa trailer-trash hus där. Typ grannen mitt imot hade inte klippt gräsmattan de senaste tio somrarna och verkade ha en fetish för fågelholkar. De hade hela 5 st ovanför garageporten och ett ståendes på gräsmattan. Hallå liksom?!

På ett sätt vill jag flytta. På ett annat sätt är jag/vi väldigt bekväma med att kunna spara pengar varje månad och kunna göra det vi vill. Men en större lya skulle ju inte skada...  men frågan är om jag inte är mer sugen på en till bil. Man känner sig ruskigt låst när man aldrig kan åka nånstans när Tom Stian är på jobbet. Vi får se vad det blir! Drömmen är ju såklart att köpa hus i Sverige framöver!





Det här huset är otroligt fint innuti, sprillans nytt och allt! Men trädgården
var inte den största vi sett, man får ju knappt plats att slänga upp en 
veranda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0