Hämta mamma.


Om en liten stund ska jag åka och hämta mami på Gardermoen. Helt underbart att hon kunde komma och hälsa på så snart igen! Då får jag lite sällskap när Tom Stian jobbar nätter och sover på dagarna. Hoppas att hon känner sig lite bättre nu bara, hon har nämligen varit sjuk.

Beställde förresten en klipptid nu på fredag, så det gäller bara att klura ut vad man ska göra med frillan. Måste prata med Cissi om det tror jag, för det var ju inte många här på bloggen som ville lämna en kommentar om vilken frisyr som var bäst eller komma med nåt råd.. haha..  trots att det var över 30 personer som läste inlägget.

Bäst att försöka hinna in i duschen nu medans Filip är hyffsat lugn. Tom Stian sover ju nu och vill inte att han ska vakna av att Filip vrålskriker medans jag står i duschen och inte kan ta upp honom ur vagnen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0