Grön och gul.


Lillfisen och jag har matchat varandra riktigt bra idag. Var inte ens meningen egentligen, såg det när jag skulle ta på honom hans fina mössa som han har fått av Hanna och Jonas.

I övrigt har jag pysslat med en grej på datorn i en evighet. Blev bra till slut, men det låg mycket slit bakom! En del av er kommer att märka vad det är framöver. Hihi..

Tänkte egentligen gå och sova nu istället för att skriva det här inlägget, men Tom Stian står i duschen så jag kan inte göra mig i ordning och om jag räknat rätt så är det precis 3 timmar sen Filip åt sist. Vilket betyder stor hunger snart!



 
Fille-Pille.




Kommentarer
Postat av: en läsare

Ska ni gifta er? Inbjudningskort?

2009-06-18 @ 15:47:57
Postat av: celia

jag har mailat dig! Gullisar i solen! Snart kommer ni hem! Jiihuuu!!! :)) puss

2009-06-18 @ 18:47:54
Postat av: Madde

Om det är vad jag hoppas på blir jag väldans glad i hågen =)Puss på er snygging(ar)!!!

2009-06-18 @ 23:29:31
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0