4 veckor.


Idag blev våran lilla älskling 4 veckor gammal. Det firade han med att kräka ner sin mammas hår, linne, bh, byxa och trosa plus tre soffkuddar i en enda sväng. Starkt jobbat av en sån liten grabb! Kan tillägga att han blev ganska fort hungrig efter det. Så det var bara att plocka fram bröna igen och ge fisgurkan lite mer krubb.

i övrigt så längtar jag obeskrivligt mycket tills vi ska åka hem till Söderhamn om ca 2 veckor. Hade det inte varit för det hade jag nog börjat grina idag också när jag vinkade av mamma på flygplatsen. Satan att man ska bo så långt bort, men Tom Stian har lovat att vi ska flytta hem till Sverige nån gång sen.  Jag lever på det.





Nylagd kräka som även träffade en hel del annat... så det blev till att skura, tvätta och duscha ;)





Kommentarer
Postat av: Madde

Jag lever också på det vännen! =) Längtar så tills du kommer hem snart, hoppas bara att vi hinner träffas då, tror att jag börjat jobba...suck!

Puss gumman!

2009-06-14 @ 12:51:53
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Helenah

Haha, det är härligt jobbat, Fille! =o)

2009-06-15 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0