3 veckor senare.


Vad jag har förstått så är det en del som är nyfikna på hur min mage ser ut efter att jag har ploppat ut gofisen Filip. Jag ska väl erkänna att jag haft tur för den sjönk in ganska snabbt och det är många som påpekat att min mage redan är borta, till och med en barnmorska.

Det som dock är kvar är det mörka strecket över magen, kan tydligen sitta kvar där ett bra tag innan det bleknar. Sen är min navel ganska deformerad fortfarande. Under graviditeten stod den rätt ut, men nu börjar den sakta men säkert krypa tillbaka in i det mörka hålet den kom ifrån.

Men ärligt talat så hade jag inte brytt mig speciellt mycket i nuläget om jag hade haft en stor dallermage, för det enda jag tänker på är Filip. Har liksom inte tid att fundera över hur jag ser ut. Givetvis ska jag väl börja träna sen för det mår man bra av, men det ska man helst vänta 6 veckor med. Är  bara promenader med vagnen som gäller just nu!





3 veckor efter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0