Rackarns..


Jag gjorde en sån där jättesmart grej idag.

INTE.

Det var så här att vi skulle tvätta alla våra sängkläder. Så jag samlade ihop allt i en stor hög i sovrummet och bar dem sen till Tom Stian och han lade in dem i tvättmaskinen och körde igång. Efter en liten stund hörde jag ett oroväckande ljud innefrån, men trodde att det kanske var nån av Filips små leksaker.

Lite senare satt jag på toa när jag slängde ett getöga på tvättmaskinen. Och vad var det som åkte runt där inne om inte min mobil? Gud, så lyckat.

Så nu vet ni varför det inte gå att få tag i mig! Mobilen ligger just nu i en skål med ris, ska prova om den funkar om 2 dygn men jag tror att det är riktigt kört! Vill ni väldigt gärna få tag i mig så ring Tom Stians mobil (har ni inte det numret så lämna ett meddelande här eller på mejlen).







OOopps..







Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha!!! Linda din klant ;-) Puss

2009-07-10 @ 20:49:29
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0