Smitaren.


Filip fick ju ett sånt bra "Snuggle Nest" av sin mormor och morfar när vi var i Sverige. Den är supermysig och har till och med en liten nattlampa man kan tända bakom hans huvud. Fille sover i den mitt imellan oss i sängen, problemet är bara att han nu har börjat smita ur den på nätterna. Helt plöstligt kan jag eller Tom Stian vakna av att nån ligger och sparkar oss i ryggen och då är det lillfisen som smitit! En natt så hade han till och med krypit ner helt och hållet bredvid Tom Stian.. som jag undrade vart han var när jag vaknade på natten!!

I övrigt så har jag blivit sjuk, fick feber igår och mår som en stjärt idag också. Fille har sovit jättelite de senaste dygnen, haft mer ont i magen än vanligt och bajsat sjukt mycket och sjukt  ofta så vi lurar på om han också varit lite dålig kanske. Han har iallafall verkat sliten.. men har varit konstant vaken ändå. Trodde att han skulle vilja sova en stund med mig nu, men icke så nu har jag lagt honom i vaggan där han sparkar, gnyr och grejar!! Så söt! Mammas lilla älskling! Men tror det vore bra för honom att få sova ordentligt ett par timmar, hoppas han klarar det!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0