Grattis Fille.


Är inne i en riktig bloggtorka-period känner jag, eller egentligen så är det väl inte bara bloggen som är drabbad utan hela datorn. Vet att jag har mail som jag borde ha svarat på och annat som jag borde ha gjort. Förlåt, jag har bara inte tagit mig tid!

Idag blev Filip iallafall två månader!! Lillfräsaren har blivit så stor och väger en bit över 5 kg redan. Underbart att se honom utvecklas! Nu ler han mot oss om vi busar med honom också, han är så himla go!


Innan man själv fått barn tror jag inte att man kan fatta helt och hållet hur jäkla underbara dom små rackarna är!









Kommentarer
Postat av: Petra

Vad betalar du för bilen nu då.. med skatt och försäkring och sånt?

2009-07-17 @ 22:25:26
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0