FILMER.


Har svettats som en gris efter senaste alvedonen men känner mig lite piggare nu. Fille har haft tokmycket energi de senaste timmarna så jag la honom på en filt på golvet. Då passade han på att vända sig från magläge till rygg 6 ggr i rad! Filmade lite med G10:an och fick med hans vändningar tre ggr men den första gången gick Mario i vägen precis när han skulle rulla runt!

Nu måste väl jag klä på mig själv och Fille för det är en viss chihuahua som är grymt sugen på att gå ut en sväng tror jag! Blä... jobbigt. Kan inte nån annan ta ut fanskapet åt mig? ;)


Nu får du se Celia!













Kommentarer
Postat av: catrin

Sååååå söt :) tråkigt att vi åker om varandra till söderhamn.. men ring gärna imorn om du har tid :) nu är jag ledig i tre veckor! puss

2009-07-07 @ 23:31:34
Postat av: Petra

haha jag dör!! andra filmen är ju så rolig. Först att du säger rulla runt som att det vore en hund.. sen när han har rullat runt ligger han där och ser ut som "hallå.. vad ska jag göra nu då?"

2009-07-08 @ 07:13:46
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Celia

Men lillgofisen!:) Han vet redan vad som gör moster Celia stolt:) Har precis kommit hem från Los och upptäcker att jag är efterlyst i Sthlm och att madam där har letat mig hos min madam i Norge:) Tänk så poppis jag är i hela världen snart. Du hade rätt iallafall. Los. Ja Los:) Ingen tänkning på mobilen du vet. Desto roligare är det och få ett sånt fint grönt brev på posten;)(Madde och Hanna fråga om jag hunnit kollat posten innan jag kom hem och fissa...tror du jag fatta vad det va?:)) Jag sa ju att jag kan se långvägar när du försöker ljuga din lilla rackare:) Men guuu så jag längter:) Har försökt att ringa dig men dom säger på norsk att det inte går att nå...vill berätta och lätta hjärtat till hjärtat mitt! Pussa Fille och jag testar ringa imorgon! Puss puss på er alla!

2009-07-09 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0