Välkommen till min nya blogg!

Ja, hjärtligt välkomna till min blogg ska ni vara.

Jag är  Linda, 24 år. Flyttade till Norge för 2,5 år sen för att jobba med diverse grejer. Anledning var att fylla på börsen med slantar. Då hade jag ingen aning om att jag lite senare skulle träffa en norsk karl, sitta med ett lån på 1,5 miljoner (lägenhet), ha införskaffat en irreterande chihuahua och ha en knodd på väg. Men så blev det, och här härligt är väl det?

Har lite för mycket fritid och dötid numera, så jag har fått en fetisch för inredning. Senaste "måste ha"-grejen till lägenheten är en svart ljuskrona som ska pryda sovrumstaket. Jag har lovat min pojkvän Tom Stian att jag aldrig ska lämna honom om jag får en sån. Återkommer med hur det går!

Om en liten stund kommer det ett nytt inlägg, där jag inte hälsar er välkommen.


Den högra känns väl mest som mig.

Den högra känns väl kanske mest som mig?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha!!! Ja den högra känns verkligen som du, avel!!! =)Gick kollaget bra eller har du lagt ner det projektet?? Kleeeeem!

2009-01-25 @ 19:14:09
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Lindan

Kollaget gick över förväntan! Jag trodde jag skulle sitta och slita mitt hår pga det jävla photoshop, men jag klarade det! Bilderna kommer imorrn eller nåt!!

KLÄÄÄÄM!!

PS. Den vänstra känns dom du, typ enbent och lömsk!

2009-01-25 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0