Kast med liten hund.

Mario (chihuahuan) kan inte bete sig ikväll, är väl ioförsig inte så många kvällar han kan det men nu är han extrem. Blir lite smått vansinnig när han inte kan vara stilla i 2 sek, helst ska han kliva på tagentbordet medans jag försöker skriva ett inlägg. Så jag sände honom vidare till "pappa" Tom Stian som ser på handboll och inte heller uppskattade hans dampattacker. Det blev kast med liten hund så nu håller han sig hyffsat lugn. Tack för det!!

Jag kan inte sluta tänka på den där otroligt fina och jätteunderbara svarta ljuskronan som jag så otroligt jättesupergärna vill ha. Så idag har jag smidigt onskefulla planer om hur jag ska få sambon att öppna plånboken på vid gavel.

Sovrummet har börjat ta form iallafall... jag har införskaffat ett gosigt dubbeltäcke till mig och älsklingen med plommonlila påslakan. Sen har jag piffat till det med prydnadskuddar och köpt två vita korgar som står på golvet som jag har ställt blommor på. Svarta lyktor hänger i hörnet och en svart väggdekoration klättrar upp för ena väggen. Nu fattas bara fondväggen, en vägghylla med spotlights under och svarta ljuskronan så blir det precis som jag har tänkt mig! En extra bunos (oj, vad sker..? b-o-n-u-s skulle det stå) blir vaggan som ska stå där inne hos oss sen med en liten nyfödd kille i!

Ungefär så här ska det bli:

Sovrummet som jag sett på en möbelaffär.

Så fint!! Bara måste ha det så här!

Ljuskrona
Den här vill jag åt, sen är nästan allt kirrat. Just den här kostar 995 kr och är den billigaste och bästa jag hittat hittils.



Nu är det dags att mysa till det med älsklingen, verkar som att handbollen snart är över. Finns det nåt tråkigare än att se när Norge spelar handboll? Seriöst alltså?! Men det jag faktiskt tycker är kul är när killar säger: "Om jag BARA hade fortsatt med handbollen/fotbollen/innebandyn (eller vad fan det nu var) så hade jag kanske spelat den där matchen ikväll! För jag var riktigt bra där ett tag!!" Gulligt värre. Ja, jag vet att du typ skämtade älskling ;)

TJAO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0