Tomatjävel.

Skulle klämma en kycklingsallad innan gymmet idag, hittade en uppe i avgångshallen (Jag jobbar på Oslos flygplats) till halva priset till och med. Så jag tänkte: Ska jag gå omrking och äta den på vägen till gymmet eller ska jag sätta mig ensam vid ett bord och krubba den? Jag valde det sista alternativet, jag är gravid och borde inte stressa runt.. jag borde sitta ner och äta i lugn och ro. Men det känns jävligt skumt att sitta själv, vet inte om jag har gjort det förr. Det bästa var att jag på slutet skulle lägga in en saftig körsbärstomat i svaljet, trodde att jag stängt munnen och var redo att förtära den. Men jag hade visst inte stängt hela munnen, så när jag bet i den röda läckerbiten så sprutade det ut tomatinnehållmin axel och det rann ner längs min haka och jag tror att det till och med kom ett par stänk på fönstret bredvid mig.

Problemet är att när man sitter själv så blir det ju väldigt dumt om man ska skratta sig harmynt ensam, hade man haft en fin kamrat mitt emot så skulle man kunna skratta tillsammans men jag hade inte det. När jag tittade upp så satt det en sån där tråkig it-gubbe 2 meter framför mig, han sneglade lite konstigt på mig.

Efter salladen var jag redo för gymmet iallafall. Försöker att träna ett par gånger i veckan, känner mig riktigt duktig! Alla pratar om foglossning och bäckenproblem hit och dit, men jag känner ingenting... och bra är väl det! Har väl bara tur antar jag!

Tom Stian slutade kl 15 så jag väntade på honom i bilen utanför, ringde Madde medans jag väntade för att slå ihjäl en halv timme (Bättre än att prata med sig själv som hon brukar göra). Sen drog jag och älsklingen hem  för att göra lite föda. Efter det åt jag en hel ask med toffifee i duschen, kunde inte hejda mig!!


Nu ska jag bjuda på några magbilder. Jag är i sjätte månaden nu... är i vecka 24+3 för att vara exakt. Iallafall så motsvarar måtten på bebisen 24 veckor men måtten utanpå min mage och min livmoder motsvarar 18 veckor. Så det är  lite trångt åt våran älskling... hoppas det ska ordna sig!


Magen

Kollage

Kollage



Kommentarer
Postat av: Madde

Härlig magen är då! Du kommer se ut som en sån där megastor körsbärstomat som är redo att spricka när det gått 9 mån, haha! Kleem!

2009-01-26 @ 21:23:08
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0