Ge mig daim och brunt guld.

Jag har sånt sjukt sug efter en påse med daim nu!! Köpte en på Ikea sist vi var där och det var guds gåva till folket kände jag. Att skölja ner dom med lite brunt guld (pepsi max såklart) gör upplevelsen ändå bättre. Men vad jävla trist för mig att jag ligger här i soffan utan både daim och brunt guld. Jävla piss..haha. Graviditeten gör mig psykiskt instabil.


Har spenderat dagen på allra sämsta sätt hittills. Förutom att jag har degat, legat och segat har jag:

  • Kokat potatis (till laxen, gräddsåsen och broccolin vi ska äta när mannen slutat på jobbet.. framförhållning va?)
  • Försökt att göra en inbakad fläta i luggjäveln (men trots beskrivningar och bilder på internet blev det bajs (vågar inte ens lägga ut en bild på försöken för då kommer kompis-frisör-Celia göra narr av mig)
  • Gått en  promenad med doggen (Han skällde som besatt på andra jyckar och jag skämdes som vanligt)
  • Svurit över all tvätt (är inne på tredje maskinen nu, den står klar men jag har inte orkat hänga skiten)

Sen blev jag frestad av att titta på gamla bilder i datorn, jag delar med mig av dom som fick upp mitt humör en aning nyss när jag låg här utan daim och brunt guld.


 

 

 
 Dom ruttna nissarnna består av sambo Tom Stian, bror Pullen, mami Sussan och jag. Det var en otroligt klämkäck julafton i år.




Hittade även på några vanliga bilder på mig med bruna linser och med inga linser.

                                             BRUNÖGA VS. BLÅÖGA


 

Kommentarer
Postat av: Madde

Bruuuunöga!!! Dina bilder är förjävla festliga, du ser verkligen ut som ett riktigt inavel på Thailands-bilden, hahaha!!! Jag döööööör!

Jag vet hur man fixar sig lite gult guld iallafall, utan besök till affären, men jag tror inte det är så nyttigt att dricka....

Ring mig imorrn avel jag måste berätta om min pinsamma livs-situation.

Klem på stjärten

2009-01-29 @ 20:12:48
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0