Weeeoohhiiioo!!



Helt sjukt det som just hände.
Jag tänker suga lite på den här karamellen innan jag berättar vad som har hänt. Men det är 95% säkert tror vi. Det handlar om ett telefonsamtal till Tom Stian idag... och det kan nog göra en stor skillnad i våra liv!!

Herregud, jag hoppas verkligen att det är här går vägen.

Om det här gör det så har jag blivit lovad en större vinterjacka (den gamla är liiite trång över magen) och ett badkar!! Jag älskar att bada. Har alltid haft badkar men inte sen vi flyttade hit och nu ska jag kanske få ett. Jävlar vad jag ska mysa och fastna i det badkaret!

Ikea igår, blev ju en del grejer som vanligt. Taklampor faktiskt! Jag hade chansen att få en svart ljuskrona, men jag tog den inte utan köpte en annan på impuls. Hoppas att det blir bra, annars måste jag ju skjuta mig själv.
Sen blev det ju skötbordet till lillen då, dösnyggt!


Wiiooohfddol.. gudars vad bra det känns idag.

Dra mig baklänges.





  

     

   

      

Här här vi då vårat badrum, jag SKA klämma in ett badkar här så snart jag kan.







 
                   
                      Detta fina skötbordet inhandlades igår på Ikea.








            



                                  Denna taklampa blev det också.





Kommentarer
Postat av: Madde

Gissa om jag är nyfiken så jag tror jag ska spricka!!! Jag hoppas att det rör sig om ett visst arbete och diverse fraktning av asyler ;-)

Gillar gillar gillar erat badrum! Måste också ta och köpa in lite växter och göra fint hos mig men det är så gräsligt golv och vidrig bård så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig =/

Kleeem!

2009-02-06 @ 23:19:58
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Mariam

Kommer du ihåg vad taklampan heter och vad den kostade?

2012-08-13 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0