Tillbaka i norska Norge.



Vi har nu landat både på norsk mark och i soffan. Tom Stians ögonlock väger bly, men han kämpar för att inte somna. Varför vet jag inte, är väl bara att kliva in i dimman? Det ska jag iallafall göra snart.

Ja, och Marios överlevde sin första flygresa. Han var knäpptyst och lugn hela vägen. Därimot var det en katt med på flyget som grinade och skrek som en dåre.

Snart är det vecka 9 också, en mycket viktig vecka för Tom Stian. Det handlar om den där karamellen jag har sugit på ett tag. Det är nämligen då det blir helt säkert om han får det jobbet han så gärna vill ha. Herregud, vad vi hoppas! Återkommer med det.

Det som är lite bajs just nu är att jag inte har nå pengar på norska mobilen, måste fylla på.. vet att folk väntar på sms. Sorry,  men jag måste knoppa en stund först. Har inte återhämtat mig sen i helgen tror jag!








       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0