En skida i röven.



Tror att  Mario tappat gnistan. Han älskar inte friluftslivet längre. Vi skjutsade nämligen Tom Stian till jobbet idag och sen gav vi oss ut i skidspåren han och jag. Men Mario var less och sprang överallt där han inte skulle vara.

Bland annat kutade han framför mig. Plötsligt skulle han bajsa och satte sig ner mitt i skidspåret  och intog bajs-position. Men ut kom inte en korv utan in kom min ena skida. Så Mario fick åka ryggsäck resten av biten. Inte för att jag köttat sönder hans anal (han blev INTE skadad) utan för att han inte kunde springa snällt bredvid som han brukar. Men han verkade inte ha nåt imot att sitta i ryggsäcken, han bara kikade sig nyfiket omkring. 

När vi kommit hem blev det mellanmål och sen gick jag och Mario och la oss på sängen med datorn. Skönt att koppla av en sväng här. Nu ska jag prova att fxa till min blogg lite. Har inga stora förhoppningar om att det kommer bli bra, men ska göra ett försök.

Hej så länge.


     







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0