Mätt och glad.



Tjena hej. Jag är tillbaka i lite bättre sinnesstämmning. Spenderade några timmar på köpcentret med älsklingen. Fick en superfin (och dyr) tröja av honom, han är för snäll!

De har numera en härlig djuraffär på centret också så vi var in och gluttade lite på papegojorna, kaninerna och mössen. Jag fastnade för en fet mus som satt och putsade på sin päls.

Träffade på både Anine och Sandra idag också. Fick se Anines lille pojk Emil som hon tydligen klämt ut för en månad sen. Sandra och jag bestämde oss för att ta en fika nån dag. Trevligt trevligt!


Köpte med oss kinamat hem och gud så gott det var. Gick rätt ner i kistan!
Nu blir det bara mys och slappning, underbart.






  
 
      Se hur musen sitter när han putsar sig. Jag är imponerad.. haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0