Slirar omkring.



Shit,
vad det snöar ute. Tyckte att det var slirigt imorse men när jag skulle brumma iväg till gymmet  för nån timme sen körde jag fast 2 ggr. Var inte så illa att jag måste hoppa ur och härja loss bilen utan det gick fint att backa lite för att komma loss. Men en kille som stod ute och skottade skrattade åt mig. Var jag så rutten på att köra bil idag??



             

             

                            Blev lite lek med Mario när vi kom hem från jobbet idag.

                      
                 
                     
                          Var våldsamt djup snö för Mario. Bara halva doggen syntes när han 
                           satte sig för att klämma ut en korv. 



               
               
                     
Älskar sånna här idioter. Dom pakerar där man inte får och sen när plogbilen kommer
 så blir dom instängda. Stod i fönstret som nån gammal pensionär och skrattade igår.
                    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0