Överallt och ingenstans.



Satt och klurade lite idag. Tänkte på alla ställen jag har jobbat på de senaste åren och på alla platser jag har bott. En del ställen har varit helt jävliga, medans jag trivts bra på andra. Att jag sökte jobb i SAS och flyttade till Jessheim (där jag bor nu) var egentligen en liten miss. Var ute efter heltidsjobb men råkade söka på ett deltidsjobb som stuvare i SAS av misstag. Gick ändå på intervjun och fick jobbet. Flax var väl det, annars hade jag inte träffat Tom Stian och haft en liten kiddo på väg nu!


  SÅ HÄR HAR DET SETT UT PÅ JOBBFRONTEN FÖR MIG DE SENASTE ÅREN:

  • 2004-2006 Butiksmedarbetare på LIDL. Söderhamn, SVERIGE   (Nr. 1 på kartan)
  • 2006-2006 Fabriksmedarbetare på KRABBFABRIK. Smöla, NORGE  (Nr. 2 )
  • 2006-2007 Butiksmedarbetare på TEMPO. Stockholm, SVERIGE  (Nr. 3 )
  • 2007-2007 Lagermedarbetare på RUSSEDRESS. Østerås, NORGE  (Nr. 4 )
  • 2007-2007 Produktionsmedarbetare på FLASKFABRIK. Lærdal, NORGE  (Nr. 5 )
  • 2007-2009 Stuvare i SAS. Gardermoen, NORGE  (Nr. 6 )



       





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0