Gult på himeleleen!!



Emma messade mig kl 9. Jag gnuggade mig i ögonglobarna och undrade varför det var så ljust i sovrummet. Halvnaken släpade jag mig upp och tittade ut, den där gula killen på himlen hade valt att titta fram!! Jag minns inte ens när jag såg honom sist. Lubbade iväg mot termometern och blev inte fullt lika impad. -15 grader.. tokkallt.

Så idag har jag bestämt mig för att glida iväg till köpcentret, jag är sugen på nåt nytt. Det fina med att vara gravid är att jag kan säga till Tom Stian att jag verkligen behöver nya kläder så att magen ska få plats (men egentligen har jag 50 st tröjor där kaggen lätt glider in) Därimot behöver jag faktiskt mamma-byxor men har inte hittat ett enda jävla par någonstans.

Kanske hittar idag?

På agendan idag står alltså:

  • Köpcentret. (mamma-byxor är prio ett)
  • Lång  promenad i solen med töntiga chihuahuan
  • Prat med Madde
  • Solning
  • Hämtning av mannen
  • Matlagning
  • Klunkning av vatten

     

Varför får jag alltid lust att åka längdskidor sånna här dagar? 
En viktigare fråga: Varför har jag aldrig några längdskidor sånna här dagar?
Kanske skulle föra på det på agenda-listan idag.
Men jag vet inte om mannen vill hitta skidor, stavar och pjäxor för ett par tusenlappar  + en utslagen flickvän med frost i näshåren i lyan när han kommer hem?




       


                  Vi har väl kanske ingen bastu inomhus heller direkt?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0