Livat i holken.




Kom nyss in från en burrigt kall promenix med doggen och sambon. Jag som tog på mig täckbyxor och allt, men glömde visst att ta en extra tröja under jackan. Minus 9 grader, alltså jävligt kyligt!! Egentligen så gillar jag väl inte riktigt kläder på chihuahuor men det är så extremt kul att klä på Mario hans bögtröja (en stickat blå tröja med vackra mönster). Okej, det är taskigt.. men ni vet ju hur kul det är att le på andras bekostnad! Dessutom så fryser han faktiskt när det är 9 minus grader ute, jag lovar!

Tidigare idag var Tom Stians mamma och kusin här plus kusinens son Örjan André, 15 månader. Det flög kaksmulor över halva lägenheten, doppades fingrar i Marios vattenskål, kladdades i philadelphia-tårtan och pillades på Mario. Men det är bara att vänja sig, snart har vi ett eget litet busfrö som kommer att härja sönder lägenheten..

Jag hoppas på en fotmassage ikväll, hoppas min älskling vill ge mig det. Han är iallafall grym på att massera... har aldrig fått så skön massage i mitt liv!

Ny dag imorrn, blir fint det!





 



Mario är stolt i sin bögtröja.








Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är helt säkert lurad...

Ha vad skoj! Nej, jag har inte träffat någon annan liten som heter Lovis... än så länge. Men jag var liksom skitnöjd när jag kom på det. I sängen på BB (i danmark bodde vi då) och hon föddes under stormen "Per". Det var en galen natt. Jag skrek ikapp med vinden och tankarna på Lovis i Ronja bara kom.

Men Petter tyckte det var urskumt namn. Tea var hans favvo... så det fick bli ett kompromissnamn.



Mår du bra i din graviditet? Vilken vecka??

Filip är superfint!

Fin hund också =)



Ha det bra!

Kaj

2009-02-03 @ 17:16:09
URL: http://kajsan-kajsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0