Vad har jag gjort?



Jag har typ bajsat i det blå skåpet. Tom Stian och jag åkte till Charlottenberg idag. Vi skulle BARA köpa mat men vi köpte längdskidor. Men innan ni skrattar ihjäl er åt mig så vill jag bara påpeka att jag fortfarande hatar skidåkarjävlar på tv:n men jag har inget imot folk som bara glider runt i spåren en vacker vinterdag och låter bli att visa sig i min tv.

Det som är mest pinsamt med det hela är att jag nyss blev medlem i ett skidforum. Inte för att jag har ett extremt stort intresse för denna sport. Utan för att det är en jävla megastor djungel av olika vallor. Killen i butiken prackade på oss en hel hög med vallor och jag tror vi har koll på alla utom en. Det aset heter: Swix CH10 Gul och den kommer att göra oss sömnlösa.

Nejdå, men jag hade ingen aning om att det var så avancerat att åka lite längdskidor. Det roliga med forumet är att inte en enda prupp har haft lust att svara på min fråga. Min fråga på forumet har nämligen visats hela 42 ggr. Men INGEN vill svara. De skrattar antagligen stjärten av sig just nu åt min nybörjarfråga.


Imorrn ska det tydligen bli sol här (det har Tom Stians vän Per lovat) och då ska vi bränna iväg i spåren!




 
   

Blir bra träning det här!  (Ska liksom prova att undvika foglossning..haha)
Men Mario snodde min nya turkosa fleecetröja direkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0