Fika och shopping.


Idag skulle det egentligen bli en Ikea-dag men Tom Stian blev inringd från jobbet. Jag som hade sån sjukt stor lust att shoppa skötbord (Spoling, nyhet på ikea) och inhandla lite inredningsgrejer från andra affärer, men där blev man lurad. Så det var bara att göra nya planer för dagen!

Emma hörde av sig ganska lägligt iallafall och ville dra en fika på köpcentret, så det fick bli så. Hon hade med sig lilla Leah, 6 veckor. Otroligt söt och snäll flicka, hon bara sov medans vi fikade och gick runt på centret.

Jag har faktiskt inte köpt så mycket kläder till våran kommande son än, men Emma lurade in mig på Lindex och H&M och jag blev helt hysterisk av allt fint jag hittade!! Har inte varit in på några barnavdelningar tidigare och därför inte hittat nåt fint... men nu fanns det ingen hejd. Jag plockade på mig hur mycket som helst! Fick en chock när jag skulle betala, men vadå.. lillen behöver kläder!

Tom Stian blev lite chockad när han hittade bebiströjor och bebisbyxor över hela lägenheten när han kom hem. Jag hade förvarnat honom att jag råkat överdriva lite, men han hade nog inte fattat hur mycket.


 

              

          

              

Hoppas att han får plats i strl 56 bara, läkaren sa att våran bebis har skit långa ben (Ja,
det är Tom Stians fel och han har fått sina fiskar varma för det)






 Lilla Leah, 6 veckor









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0