Suktar som en tok.



Har lätt för att snöa in på saker numera. Igår satt jag och såg på klockor i tre timmar. Är så otroligt sugen på ett sprillans nytt armbandsur. Tom Stian vill också ha en ny om han får det där jobbet (nästa vecka får vi veta säkert).

Idag har jag  istället suttit och suktat efter resor sen jag vaknade imorse. Men insåg ganska snabbt att det är jävligt kallt på många ställen i Europa just nu. Visst, det fanns många billiga resor till Spanien, Bulgarien och Turkiet. Men vad hjälper det när det är 10 grader där? Jag vill ju ligga och glassa vid poooolen!!


 

  • DAGENS PERSONLIGHET:  Kluven
  • DAGENS BESÖK:  Tom Stians farmor och farfar i Lilleström
  • DAGENS MÅSTE:  Åka in till jobbet och få papper påskrivna
  • DAGENS HATOBJEKT:  Mario
  • DAGENS OUTFIT:  Ful
  • DAGENS BRAGD:  Kan klämma fast en mobil under vänstra bröstet. Hänglökisaaar! Wii!
  • DAGENS GE MIG:  Klocka eller resa. Eller bägge delar


 

   



          Jag är sugen på en av tre första och Tom Stian suktar efter den svart/grå.






      
 
           

            

                Thailando. Reste runt där i jan-feb förra året. Längtar tillbaka!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0