Bröllop på G.


Herregud, jag har blivit en blödig tönt. Jag känner mig instabil i psyket och kan lätt börja gråta för småsaker (Som är STORA saker för mig just då). Härom veckan tittade jag och sambon på film. Filmen utspelades i Thailand och under en vild jakt mellan en ond och en god tjomme, så välter den onda tjommen ut en båt fullastad med frukt för en fattig thailändare. Detta tog knäcken på mig!! Jag började grina för jag tyckte så extremt synd om thailändaren. Hur skulle han nu kunna försörja sin familj??! Han hade faktiskt mycket frukt i sin båt som gick till spillo!!

Nån timme senare när jag och Tom Stian ligger i sängen så börjar jag tänka på thailändaren igen och återigen låg jag där ledsen i bägge ögonen med en sambo som funderade på vad fan som skedde. Sorry, men är man gravid så är man... då blir det en massa knas med hormoner och grejer.




Känner att jag har lust att göra en lista på saker jag ser fram emot så här kommer den:

  • 3D-ULTRALJUD På onsdag ( Hoppas att han inte ser ut som lasange nu igen, köttfärs och lite smält ost som min bror så fint förklarade bilden sist)
  • DOP/HEMLIGT BRÖLLOP 14 februari (Vi ska hem till Sverige igen, guud vad jag längtar!! Jag ska vara nån form av tärna eller vad det heter och stå där framme med brudparet i kyrkan. Men än så länge är det hemligt att det ska vara bröllop också. Hoppas jag kommer i klänningen utan att behöva smörja in mig i vaselin bara)
  • MIN 25-ÅRSDAG (Inte förens i mars, men Tom Stian har lovat att vi kanske kan åka hem till Sverige då. Vill vill vill!!)
  • 18 MAJ (Dagen då lillen antagligen inte vill krystas ut, men det är det datumet som är beräknat)





                   

                  

                       En förhandtitt på dop/bröllopsoutfiten. Kommer mer bilder framöver!


 


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är också blödig Linda!!! Har tydligen jordens hormonsvallvingar utan att behöva vara gravid, grät 3 gånger igår. Kände mig som ett cp sen, fast ändå tillfreds på nåt vis ;-) Undra hur jag skulle känna mig om jag såg Thai grejen? Imorrn kan vi snacka!!!! Pöss!!

2009-02-04 @ 22:23:50
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är typ som att gå på crack när man är gravid. Plötsligt får livet avgrundsdjupa dalar som man måste räddas från OCH ändlösa toppar att plockas ner från. En mer färgglad och kontrastrik vardag, kan man säga?

Nu börjar jag snart grina för att jag uttryckte det så bra... uuuäää...

Måste berätta vad jag just kom på för min kille... snyft, snyft!

Snygga ben förresten!

kram kram (det kommer bli ett dubbelnamn på min nästa också. Karl Ossian eller Ville Vilgot)

2009-02-04 @ 23:23:28
URL: http://kajsan-kajsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0