Stora mos menyn imorrn.



Väskorna är så gott som färdigpackade. Mario är fluffig och fin efter en välbehövlig dusch (jag hade slaskat glass i hans päls). Nu väntar jag bara på att mannen ska bli färdig på kneget så att jag kan brassa iväg och hämta honom.

Hmm.. fick precis ett sms där det stod att jag kunde skutta in i bilen och köra mot Gardermoen. Så då är det väl bara att göra det! Vi ska ju upp tidigt imorrn och börja våran 8 timmars resa mot Söderhamn.

Jag har till och med handlat snacks och dryck till resan imorrn. Men det hindrar inte mig från att klämma en stor mos meny så fort vi kommit över svenska gränsen... wiiiiihoo!!

Hörs!




          
 
                                           Färdigpackade.




                                     Doggen håller på med nåt okänt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0