Slagga lite mer.



Har precis skjutsat sambon till jobbet. Vilken pärs det var att släpa sig upp kl halv sju på morgonen och slira iväg till Gardermoen i halv snöstorm. Brukar inte vara så slitsamt som idag.

Men nu är jag och Mario åter igen i sängen, här trivs vi bra, så jag tror vi slaggar ett par timmar till. Nya, rena lakan har vi också. Mysigt värre, förutom att jag hatar när han skickar på mig för han luktar röv ur munnen.
(Ja, Mario är en hund och Ingen halvtaskig älskare som jag tar fram ur en låda under sängen på morgonkvisten)

Suger fortfarande på karamellen sen igår.





                    

                                        Trött kille....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0