Semlor!!



Idag har jag och älsklingen städat och bakat semlor! Så nyss satte vi oss i en ren lägenhet och njöt av varsin god semla. Ok, det blev två var till slut men dom var inte lika stora som dom man köper. Smaskens!

Blev ingen skidåkning idag trots att jag tjatade på Tom Stian. Han sa att vi måste ha en vilodag idag eftersom jag var så trött igår när vi kom hem. Jag ramlade faktiskt igår när vi var ute på långturen... fast det ville jag inte erkänna igår. Kände att jag tappade balansen och orkade liksom inte fånga den igen. Så jag valde att bara välta ner i snödrivan. Tom Stian såg mycket förvånad ut.


Nu måste jag gå en sväng med hunden, ska passa på att ringa Madde samtidigt också!







Vet inte varför jag har sån lömsk blick.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0