Klurigt som fasen.


Svettten har lackat. Jag har nämligen kammat till min blogg. Antingen har jag längre intelligensnivå än andra eller så är det helt enkelt lite småklurigt med alla koder?

Har fortfarande lite grejer som jag skulle vilja putsa till på bloggen. Men det får bli en annan gång. Jag har inte ens kommit in i duschen än, och ska snart hämta sambon.

Bloggen kan verkligen slå ihjäl några timmar...





          Mario gjorde bort sig i skidspåret idag också. Och då vet han vad som väntar.






Kommentarer
Postat av: Madde

Men det här blev ju riktigt bra Lindan!!!Du är tydligen inte helt IQ befriad ;-) Kan inte du fixa en bra header till mig som fattar noll av koder och allt sånt crap? HEHE Så får du ju massvis med tid att slå ihjäl! =)

Kommer hem imorn på förmiddagen men ska på skolan på dagen men tänkte att vi kunde snacka på kvällskvisten om det funkar?

Pöss!

2009-03-01 @ 14:03:27
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0