ETT GÄNG BEBBAR.


Sju bebisar och fem mammor.
Saft till mig och Tone som inte lärt oss att dricka kaffe som resten +  lite härlig kladdkaka och en massa bebissnack. Riktigt kul faktiskt!

Dock hade jag inget imot att komma hem till en tyst lägenhet efteråt, med tanke på att minst två-tre bebbar grinade samtidigt medans vi var hemma hos Elisabeth..;)

Idag har jag städat lyan och Tom Stian har rensat lite bland räkningar och andra papper. Finns inget som är så skönt som att slå sig ner i soffan i ett nystädat hem. Njuter!

Vi har kommit på att det är väldigt skönt att gå en promenad sent på kvällen. Man får frisk luft och får varva ner lite efter en hektisk dag! Så det ska vi göra nu snart när Tom Stian pratat färdigt med sin farmor i luren.







 



DAGENS FRUKOST: Fil med musli och ett halvt glas vatten
DAGENS LUNCH: Lax, potatis, gräddsås och broccoli med ett glas vatten
DAGENS KVÄLLSMAT  (ja, så kan man säga!): Nudlar med wookade grönsaker med ett glas vatten




Kommentarer
Postat av: Helenah

Självklart heter det kvällsmat!

2009-08-22 @ 01:02:19
Postat av: Jag

Haha.. jo, ja. Men det lät så lustigt med "dagens"-kvällsmat! ;)

2009-08-22 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0