PISSGREJER.


Det här är en sån där dag då allt går fel. Skulle gå upp någorlunda tidigt, men väckerklockan Filip lyste med sig frånvaro just därför. Så jag vaknade kl 10.30 med en snarkande Filip bredvid mig i vaggan. Jag var sjukt trött när jag släpade mig upp ur sängen, ni vet hur det känns när man har sovit alldeles för länge. Hela kroppen känns som deg och huvudet är tungt.


Nu sitter jag iallafall vid datorn. Filip har äntligen stängt sina blå i vagnen här bredvid. Men jag håller på att få psykbryt på hans mobil som hänger ovanför. Det är en sån där färgglad jävel som går på batteri och spelar klassiska låtar tills man vill ta livet av sig. Smög nyss dit för att stänga av den, men vem slog upp sina ögonlock då?! Så det var ju bara att starta den där jävla skitgrejen igen.

Datorn är seg så innåthelvete. Jag får inte till det jag håller på med för det tar 5 minuter att öppna en sida på internet. GHHHAAA!! Och Filip vaknar säkert vilken sekund som helst.

Har inte hunnit plocka nånting i hemmet som jag vanligtvis brukar göra och jag hör till den skara människor som inte trivs om det inte är fint runt omkring mig så nu sitter jag bara och tittar på oredan. Hungrig är jag också, men har NOLL lust att ställa mig att laga nåt just nu.

Nä, blääää. Jag vet.. i-landsproblem så det skriker om det. Men jag är less som fan nu.


Jaja, jag provar väl starta om datorn för att se om det går nå bättre då.







Kommentarer
Postat av: Madde

Jag anar en viss ton av bitterhet? ;-) Hoppas dagen blev bättre! Kram

2009-08-30 @ 19:46:23
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0