Page VS. Långt



Vaknade upp med en hederlig gammal page idag. Märkligt vad nätterna kan skapa för frisyrer. Släppte dock ut hästsvansen efter att jag tagit några bedrövliga kort i badrumsspegeln och tog sen några till.

Nu måste jag snabba mig på, eller snarare så måste jag jaga upp den stackars sonen som sover fortfarande! Vi ska träffa några andra mammor idag och deras bebiser som är ungefär lika gamla som Filip. Ska vara därom ca 30 min. Filip ska äta och kläs på först, inte troligt att man hinner det på en halvtimme. Men vad gör man då?

Jag har duschat, tvättat håret, klätt på mig och ätit frukost + lunch... så det är inte jag som är seg den här gången men snart måste jag seriöst väcka honom.











DAGENS FRKOST: Fil och flinger med ett halvt glas vatten
DAGENS LUNCH: Omelett, två hårdbröd-mackor med ost och ett glas vatten
DAGENS KVÄLLSMAT (haha..kan man ens säga så?): Lax, potatis, gräddsås och broccoli med ett glas vatten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0