Personligt träningsprogram


Om en timme och femton minuter ska jag och Fille börja gå mot gymmet. Jag ska möta upp en kille som heter Preben kl 11. Han är personlig tränare och ska hjälpa mig att lägga upp det ultimata träningsprogrammet. Wiii!

Kruxet är bara att Filip åt kl 8 senast, vilket betyder att han kommer att vilja ha mat kl 11 igen. Vilket inte är bra! Men säg att jag matar honom lite tidigare, då kommer han isåfall ha sin mest vakna och livliga tid precis medan jag tränar. Är himla kluven att lämna honom på barnpassning på gymmet än trots att de sagt att de inte har nån åldergräns och att de har en jättestor spjälsäng i lekrummet med en mobil hängandes över. Men han kommer inte vara nöjd över att ligga där i länge...

Uch, tänk om nåt händer när jag inte är där? Vet att det är en person där inne som passar barnen hela tiden, men hon kanske inte är nå bra?

Näe, jag tror jag rullar in vagnen i gymmet och hoppas på att Preben har förståelse!





Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vad kul att få hjälp av en PT, skulle också behöva det!! Hoppas det går bra med Fille, vill höra allt om hur det gick sen, puss!

2009-08-28 @ 10:01:59
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0