Filles krabba.


Är inte meningen att klaga (jo, det är det fanimej!) men jag känner att min To-do-list har växt sig så lång att jag vill kräkas på den. Har inte chans att jobba bort nåt på den. Har liksom suttit flera timmar vid datorn nu men tycker ändå inte att jag fått tillräckligt gjort, får mest dåligt samvete mot Filip för jag vill hellre hänga med honom.

Vi köpte iallafall en liten grej till Fille idag. En krabba som hänger på en fjäder. Den fjongar iväg om man drar den neråt och sen släpper! Supermysig grej! Har en stark känsla av att jag kommer att köpa fler sånna åt honom... fanns  nämligen kossor, trollsländor och elefanter också. Men vi valde den här för den hade mest ben, fem på varje sida som han kan greppa tag i.


I övrigt en sjukt ospännande dag och jag är trött som ett as.

Nu måste jag mata kiddon!








DAGENS FRUKOST: Fil med musli och ett halvt glas vatten
DAGENS LUNCH: Nudlar med wookade grönsaker och ett glas vatten
DAGENS KVÄLLSMAT: Pasta med kyckling och ost/boccoli-sås och ett glas vatten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0