Bra mat.


Har läst en del "mamma-tidningar" och har därför blivit inspirerad till att äta bättre mat. Var bland annat en intervju med Jamie Oliver. Så nu hänger det en matlista för en vecka frammåt på kylskåpet och kanske att det blir lättare och roligare att laga bra mat då? Ni vet ju alla hur det är när man har noll idéer och noll inspiration till vad man ska äta. Då slutar det oftast med hämtmat eller att man slänger ihop nån gammal sunkig rätt.  Det är viktigt med bra mat med tanke på amningen också! Fille ska krubba bra mat!

Så därför ska jag försöka att varje dag skriva upp vad jag/vi ätit på bloggen, då får jag mer lust att vara duktig!.

God natti.





Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som en riktigt bra idé!! Jag borde också göra samma sak för att få lite mer rutin på det här med matlagning (sitter just nu med en halvuppäten låda sushi på bordet)



Kleeem!

2009-08-22 @ 16:32:28
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0