Uttråkad.


Men fy fasen vilken trist dag. Beror väl delvis på mig själv, blir ju inte direkt roligare än vad man gör det. Har gått en halvlång promenad med Mario (flåsade som en gammal gnu) och sen har jag slagit ihjäl 2,5 timme i telefon med Madde vilket var trevligt. Men i övrigt har jag inte gjort nåt spännande.

Varför ska vissa dagar vara så här tomma på innehåll?  Igår hade jag massor att göra, satte mig inte i soffan föräns vid nio igår kväll. Men idag är allt bara tråkigt. Vi tänkte olja in altanen en andra omgång men det regnade som tusan inatt, så den är dyngsur nu. Får bli imorrn istället.

Jag är både trött och rastlös på samma gång just nu. Tröttheten beror på att jag sov riktigt taskigt inatt, måste upp och pinka 3 ggr och kunde inte somna om sen. Rastlösheten kommer ifrån att jag inte har gjort nåt stimulerande idag.

Mannen är trött, han har jobbat idag och nu ser han på sporten. Spännande värre.




Så här känner jag mig.





Kommentarer
Postat av: ello

Limpan jag dromde att Filip kom inatt..jag antar att det ar lite tidigt fortfarande..hehe..men vore coolt om det va en sanndrom!! puss

2009-04-29 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0