JIPPIE!


Vaknade av att jag fick ett sms av pappa. Han hade varit snäll och tagit min röda Audi 80 till besiktningen imorse. Fick en 2:a på ena bakbromsen, det var allt! (och det fixar pappa). Blev riktigt förvånad, bilen är ju från -88. Röda faran är grym!! Det var ruskigt skönt! Synd bara att vi inte får ha min svenskregistrerade bil i Norge längre, hade varit prima att ha en extra bil här.

Värre var det med Tom Stians bil som besiktades för ca 1,5 vecka sen. Den fick lite fler fel, men i Norge är det så att efter att du besiktat den och den gått igenom behöver du inte göra om det föräns om 2 år. Det var alltså ett tag sen han fick sin godkänd sist. Så det blir till och laga hans, skulle gå på ca 2500 kr inklusive jobb. Får väl vara okej, dessvärre fanns det ingen tid på verkstaden föräns 13 maj. FARLIGT nära 18 maj skulle jag vilja påstå, men vad ska man göra?



 
Jag med körv och min Audi 80.                                  TS med Ikea-prylar och sin Opel Vectra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0