Cykeltur?



Just nu sitter jag här och velar fram och tillbaka om jag cykla in till köpcentret eller inte...

Men det är så typiskt när man har tänkt att cykla idag så ska höfterna jävlas igen, har inte varit så på ett par dagar tills nu. Sen mår jag lite illa också, har ingen aning om varför. Så visst är det lockande att bara lägga sig i soffan med en filt på sig och se på nån dålig såpa. Men då kommer jag ha överskottsenergi till tusen resten av dagen och det orkar jag inte ha idag igen!!

Så andra halvan av mig vill kasta sig på cykeln med i-poden i örorna och trampa iväg till centret för att köpa en 25-årspresent till Tom Stian (har redan fixat en sen tidigare) + se om det finns några kläder som inte sitter som korvskinn. Jag blir tokig på att allt känns så trångt på kroppen! Tänkte mig en stor mamma-tröja bara, får se om de har nån på H&M kanske.






Lillen var faktiskt riktigt vild i magen igår, annars brukar han vara otroligt lugn.
Kanske ett tecken på att han vill ut snart?
(Bilden: Så har bebisen det i magen i vecka 37-38)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0