Familjen är på väg.


Tacopajerna står i ugnen, iallafall en av dem. Mami, papi och bror Pullen borde vara i Kongsvinger snart och sen är det inte långt kvar till Jessheim. Ska bara slänga ihop en sallad och sen är vi klara. Antar att de kommer ringa snart och vilja ha lite vägbeskrivning, tror nämligen inte att de kommer ihåg vägen hit. De har ju bara varit här en gång förut.

Mamma har som vanligt planerat in vad vi ska äta och släpat med en massa gott från Sverige, men vi fick iallafall bjuda på tacopaj ikväll. Resten kommer nog dem att vilja laga och bjuda på. Ryktas om en del påskmat!!

Jag och Tom Stian har gjort lite påskfint här också. Var väl mest jag som ville det, han blev lite småless när jag tvingade honom att fixa en bunt videkissar i skogen häromdagen. Han stod och svor och tyckte att det var onödigt, men när jag hade gjort i ordning en kruka med påskris här utanför dörrn så höll han ju med om att det var rätt fint.

Nu måste jag göra sallad och Mario ska in i duschen. Han ser förjävlig ut i pälsen efter nån vecka med slaskväder.

GLAD PÅSK!!

(Bjuder på gravidkaggen och påskbilder)

Eller nja, nu är familjen här! Bilderna kommer nästa gång!





Kommentarer
Postat av: ello

shit va stoor du har blivit som sagt..haha skönt att du mår bra!! du är å fin! hoppas ni får en mysig påsk med familjen!! saknarej!!

2009-04-09 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0