Underbart väder!


Jag hann bara gå ut på verandan och ställa ner hinken med olja innan jag hörde "HEJ!!!" och sen dök grannen som jag trodde var spårlöst försvunnen upp runt knuten. Tog ytterligare två sekunder innan han stod i mitt ansikte. Så var den husfriden puts väck. Jävla skit.

Sen fick jag höra vad vi borde ha gjort med verandan och vad vi inte skulle gjort och hur vi skulle göra för att få det ogjort och fan allt. Inte ens mina blommor ville han lämna ifred, de skulle han också påpeka en massa om. Jag blir så trött. Själv var han skitnöjd över att han köpt två gröna enar i svarta krukor till sin balkong. SVINFULT om du frågar mig.


Men trots det kunde han inte förstöra min dag. Solen har skinit som aldrig förr! När Tom Stian kom hem från jobbet åkte vi till posten för att jag skulle skicka iväg en grej, sen klarade jag att lura in Tom Stian på Plantagen en sväng (skulle köpa margeriter), efter det drog vi förbi Emma och Tore för att lämna en matstol till Leah som vi köpt sist vi var på Ikea. Slutligen åkte vi på Rema och handlade krubb.

Resten av eftermiddagen/kvällen har vi suttit ute i solen och bara njutit! Herregud vad underbart det var tills solen gick ner nyss vid halv nio, kändes verkligen som sommar! We like!!



   


Imorrn när verandan torkat ska jag göra den riktigt sommarfin!!
(så slippper vi sitta på betongen och hänga)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0