Bara en massa surr.


Imorse upptäckte jag att det inte längre är läge att bara välja och vraka kläder ur garderoben, man får helt enkelt ta det man kommer i. Just nu är leggings ett jävligt skönt plagg att ha på sig, köpte ett par grå och ett till par svarta igår. Dom svarta var lite strumpbyx-aktiga i tyget och ni vet ju alla hur passformen är på strumpbyxor, (Ja, svinhöga i midjan och  otroligt ruttna) så jag kan faktiskt dra upp dem helt över magen vilket bara är fint för min del. Så sexigt!  Invigde förresten mina nya sommarskor idag också. Vi har nämligen haft sol och HELA 13 grader i skuggan!!

Idag fick vi faktiskt tag i persienner till lägenheten, har alltid varit så svårt med måtten i våra fönster tidigare. Men idag hittade vi vita träpersienner till vårat sovrum och bebisen blivande rum. Äntligen! Tom Stian har nyligen blivit färdig med att sättta upp dem, blev gööörsnyggt!

Jag råkade även fynda vita panelgardiner och 6 st prydnadskuddar på rea idag också. Så sovrummet har kammats till på lite olika vis!


Nu orkar jag inge mer, både jag och mannen är slitna. Har varit fullt upp hela dagen!! Har inte suttit på röven en enda gång idag förens nu och känner att det här blogginlägget blev ett enda stort blurr. Ge mig SÄNGEN!


    
  

Sovrummet är inte helt klart än, troligtvis blir det en fondvägg bakom sängen och en lackhylla med
spotlights under. Kuddarna är mycket gulare i verkligenheten också. Vet inte varför de blev så dassiga
på bild. Jag är därimot dassigare i verkligheten än på bilden. Natti natt
.



Kommentarer
Postat av: Madde

Så fint med Cubus-klänningen under svarta tröjan! Skall genast kolla om jag kan göra nåt dylikt med min vita ;-) Klem

2009-04-23 @ 18:40:53
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0