Dags att deklarera.


Idag ska det deklareras! Vet att Madde och Catrin som också jobbat i Norge vill fixa sina idag, ska bara göra min egen deklaration först så ska jag hjälpa dem sen. Måste även fixa min svenska deklaration, trist att man ska behöva betala tillbaka 500 kr på den trots att man inte jobbat en enda dag i Sverige. Men det har med vinstskatten på min fond att göra tror jag.

I övrigt tänkte att vi skulle få bättre ordning i våran garderob idag också Köpte 2 st sånna där hängande skoförvaringar på Ikea igår som vi inte hann sätt upp då.

Inoljning av altanen står också på agendan. Var sol när vi klev upp, men nu är det lite molningt. Men så länge det inte blir regn funkar det fint att göra det!



   






Kommentarer
Postat av: Madde

Bedrövliga deklaration, jag har fortfarande inte fått min svenska och jag lär ju inte få den heller, stört! Men du har alltså fått din?



Kleem!

2009-04-26 @ 21:00:56
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0