Fina pyjamaser!


Det blev en cykeltur till köpcentret idag, var motvind både på vägen dit och hem kändes det som. Eller så var det bara psykiskt?

När jag kom hem och tittade i postlådan var den proppfull, mamma hade skickat fyra stycken jättesöta pyjamaser till lillen i lite mindre storlek. Vi har ju hela tiden trott att det skulle bli en monsterstor bebis eftersom jag vägde 4 kg när jag föddes och Tom Stian vägde över 4 kg. Det ska ju tydligen vara ärvligt, men både överläkaren på Ullevål Sjukhus och barnmorskan på Kongsvinger Sjukhus har uppskattat att Filip kommer väga ca 3,5 kg (var lite trött sist jag skrev det här talet..haha) Tack och lov!! Det räcker gott och väl tycker jag...

Hittade iallafall en present till Tom Stian idag som jag tror att han kommer att bli glad över. Man kan säga att det var en grej som prylbögar gillar (Papi är den största prylbögen men Tom Stian kommer inte långt efter). Så nu sitter jag och slår in några paket, inte bara till honom utan till en annan som snart fyller år också!





Så fin lilla Filip ska bli!!





Kommentarer
Postat av: Papi

Wow, vilken bjässe! 3,5 ton!!!! Fint att man börjar bli känd som den store prylbögen! En mycket fin titel!

/Papi

2009-04-29 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0