Uppe och frullar.

Go morrn.

Har precis ätit lite frulle. Har fått dille på vaniljyoghurt så det äts numera varje morgon med mackor och juice till. Förut åt jag havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk, men det blir så tråkigt i längden. Man ska inte behöva gruva sig för frullen, därför är jag tvungen att äta nåt annat ett tag!

Ska snart trampa iväg in till staden, ska på v. 36 kontroll hos barnmorskan. Tom Stian måste ha bilen så jag får dra fram cykeln ur boden igen, det är lite kallt ute med solen är på G! Så det blir nog bra!

Kanske blir en tur på köpcenret efteråt... men såg nu när jag kollade sms-saldot att jag inte fått full lön denna månad pga att jag snart ska börja med mammaledigheten. Bajs! Pratade med Emma igår och hon trodde att jag skulle få full lön denna månad och att nästa skulle bli mindre. Men tydligen fick jag 5000 kr mindre redan denna månad!! Aja, är väl bara att vänja sig vid den summa pengar jag kommer få ett år frammåt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0