Sol och mys.


Livet leker idag! Två av de mest grannsämjigaste grannarna är bortresta, den tredje är spårlöst borta och jag kunde sitta ute på framsidan och sola utan en massa glada tillrop. Underbart!

Jag hade eventuellt tänkt att överraska Tom Stian idag med att olja in altanen en sista gång innan han kommer hem, men jag råkade avslöja min plan i telefon nyss och han blev inte lika glad som jag trodde över mina planer. Han påstod att jag slarvar när jag ska dra penseln fram och tillbaka över plankorna. Han tycker att jag bara kladdar omkring med penseln. Som om man vore nån jävla 3 åring?! Hallåå liksom?? Det skulle jag aldrig göra. Moahaha.. ok, kanske kan vara lite slarvig ibland men mina plankor blev lika fina som hans sist tycker jag.

Men efter att ha lovat honom att jag verkligen ska anstränga mig så fick jag klartecken att göra det.. MEN bara om jag verkligen tänker vara noggrann och seriös. Det ska jag nog klara!



Hörs då, nu ska det kladdas!





Kommentarer
Postat av: mami

HaHa! Äntligen nåt som du ärvt av mig! Fast kanske inte så bra eller??? Bättre göra o kladda än att inte göra nåt alls är mitt motto! Till papis stora förtvivlan!!

2009-05-01 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0