Skallebank.


Vaknade i natt med tidernas skallebank. Löpte upp och tog två st paracet och gjorde i ordning en kall och blöt handduk att vira runt skallen. Klarade att sova nån timme till efter det men morgonen var inge vidare.

Tom Stian gör sin första dag i PU idag, så himla spännande! Längtar tills hans ringer så jag får höra hur det går. Var tänkt att jag skulle köra honom dit imorse så jag kunde ha bilen idag för att ta mig runt och se på inredningsprylar till köket. Men men den huvudvärken tänkte jag inte ens tanken.

Nu ska jag ta en dusch och se om jag mår nå bättre. Sen ska jag surfa runt och kolla på inredning på nätet istället, har redan en massa ideér!





Här har jag hängt upp hälften av lamellerna. Gjorde klart hela raden
igår men som sagt kommer jag inte längre nu utan hjälp. Men det ska
nog kunna bli klart idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0