Påsk och besök.


Familjen Eriksson (förutom jag och Kristiansen) ligger just nu och slaggar i köket och i extrasovrummet. Vi har ju lite dåligt med plats i denna lägenhet på 56 kvm, men det får gå! Har varit en väldigt fint dag, jättekul att träffa familjen igen och vi fick massa presenter. Både till mig för att jag fyllt år och till bebisen. Sen fick ju vi våran Canon G10 idag!! Grym kamera!! Har fotat massor med den idag, men inte lagt in några bilder i datorn än.

Imorrn tror jag att papi och Tom Stian ska tapetsera köket plus att de eventuellt ska sätta upp en kökslampa. Wee!! Jag och mamma ska nog fippla lite med Filips kläder och grejer.


Nu kommer det lite påskbilder från tidigare i veckan!


 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0