MÅNDAG.


Hej alla glada, så här har min dag varit:

08.45  Vaknar av att pappa skickar sms om att han har besiktat min bil
09.00  Äter frukost
09.30  Pillar med datan
10.00  Duschar
11.00  Gravidyogar
12.30
  Promenad med Anine + bebis Emil (1 timme)
13.30  Äter mellanmål
13.45  Redigerar bilder på datorn
14.30  Lägger in en massa bilder på extera hårddisken
15.15  Börjar laga  mat, tacos.
15.45  Tom Stian kommer hem från jobbet
16.00  Krubbar
16.30  Moster Cina ringer
17.20  Vi lägger på
17.30  Jag och Tom Stian går och lägger oss på sängen för att vila.
19.20  Vi löper iväg för att köpa glass av glassbilen (denna hade en riktig glassbilmelodi)
19.30  Åker och köper träolja
20.00  Handlar mat
20.45  Hemma och dags för mys




Är lite avis på Ellis som är i Indien och yogar just nu. Men att göra det hemma i vardagsrummet
funkar finfint det också (då behöver ingen se en). De har väldigt bra andningsövningar på den här
dvd:n som jag hoppas man kan använda under förlossningen. 





Kommentarer
Postat av: ellobello

va bra att duy yogar limpan det tror jag kommer hjalpa dej nar det val ar dax :) du skulle ha varit har du ska bara veta alla arter jag har sett..haha pa en dag sag jag apor alldeles vid stranden jag badade och sen fullt med maneter (visserligen doda)pa stranden a sen ett sjolejon(!)ute i vattnet..har just for mej attd et var na mer axa men det kommer jag inte ihag nu..imorse nar jag joggade pa stranden sag jag iaf en uppskoljd dod orm!! ganska stor!! sa visst finns det arter allt!! himla intressant!! Nikhil berattade att det tydligen finnd leoparder har axa som smyger in i byn a snor grisar ibland!! Nu ska jag bada!! puss pa dej!

2009-04-28 @ 09:23:02
Postat av: Isabelle

Jag tror visserligen att Ellis är den största gris-snattaren ;)

2009-04-29 @ 23:24:09
URL: http://dreamoffice.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag tror visserligen att Ellis är den största gris-snattaren ;)

2009-04-29 @ 23:24:31
URL: http://dreamoffice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0