Mätt och belåten.


Kinamaten ligger i kistan och sambon masserar just nu mina fötter. Kan man må bättre? Jag tar alltid tillfället i akt, vill han se nåt speciellt program på tv:n som inte jag vill se så brukar jag tjata till mig massage under tiden. Det blir en fin deal, vi båda vinner på det.

Det blev bra väder idag faktiskt, solen sken på eftermiddagen när jag knallade runt med Mario. Vi tog oss en promenad på 1 timme och var riktigt svettiga när vi kom in, iallafall jag. Sen fick han klorna klippta på balkongen, nåt som han verkligen inte uppskattade idag.

Tänkte jag skulle ta en promenad med Anine nån dag också. Hon går ju en del promenader med Emil i barnvagnen och vi bor ju inte alls långt ifrån varandra. Sen var det längesen jag träffade Sandra också. Måste ta och styra till några träffar framöver! Och Emma kommer hem från Thailand på måndag.


Gud vad skönt med fotmassage. Tom Stian är grym på att massera!



  

  

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0