KÖKET.


Mannen ligger just nu och sover. Han ska nämligen jobba sitt första pass i PU i natt, tidigare har det bara varit kursdagar. Blir nog spännande för honom och en hel del att lära sig!

Eftersom att jag inte vill störa honom med att ha tv:n på så högg jag tag i nya Canon G10 och började fota vårat nypimpade kök, sen dess har jag suttit här vid datorn och gjort i ordning bilderna.

Det gamla köket var mysigt och hemtrevligt, men vi var ute efter ett större bord + fler stolar och vi ville släppa in mera ljus. Bordet och stolarna inhandlades förra veckan medans pappa har tapetserat en fondvägg i köket och fått upp en kökslampa ovanför köksbordet medans han var här nu i påsk. Jag har sen tidigare även hängt upp ett gäng små tavlor, dessvärre fattas en på bilderna och dessutom fattas det foton i nästan alla. Det kommer sen! Har ni hängt med i bloggen vet ni även att vi slitit med att hänga upp vita lamellgardiner tidigare också.

Nu kommer bilderna på nya köket! (Eftersom ni tjatat så, iallafall Madde)











Tänk er lite sol som skiner in genom fönstet också, blir supermysigt då! (Kändes mindre kul att
fota nu när det var grått och regnigt utanför, men kunde liksom inte göra nåt åt det! Haha..)
Mattan är vi tveksam på, den var en gammal som vi hade sen förr. Vi har bara inte hittat nån ny än.




OCH SÅ HÄR SÅG DET UT FÖRE:



Hemtrevligt och mysigt med vi behövde ett större köksbord och fler stolar som sagt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0